Wat bieden wij? | Afspraak en voorbereiding


De assistente zorgt voor een goede organisatie van de praktijk. Zij heeft een beroepsgeheim. Zij zal u soms enkele vragen stellen zoals 
  ‘Wat is er aan de hand?'  of  ‘Wat zijn uw klachten?’.  Zij heeft informatie nodig om u zo goed mogelijk te kunnen helpen en om de benodigde tijd in te schatten.

We noemen dit triage; met behulp van triage zorgen we dat u:
  •   de juiste zorg krijgt;
  •   op het juiste moment (urgentie) en
  •   bij de juiste hulpverlener (bijvoorbeeld bij de assistente, huisarts, of praktijkondersteuner). 

Het doel van triage is om de praktijk efficiënt te laten functioneren, de kwaliteit van de zorg te handhaven en, ondanks de toenemende drukte, de wachttijden tot een minimum te beperken.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

U kunt online een afspraak inplannen via MijnGezondheid.net.  Voor het maken van een afspraak belt u bij voorkeur tussen 08:00 en 09:30. In principe kunt u dezelfde dag nog terecht. Bent u door omstandigheden - bv werk - niet in de gelegenheid op dat tijdstip te bellen, geeft u dat dan even aan bij de assistente. We plannen slechts een beperkt aantal plaatsen vooruit om patiënten die dezelfde dag gezien moeten worden daartoe alle gelegenheid te bieden. 

In verband met uw privacy worden in principe alle binnenkomende telefoontjes afgewerkt in de "back-office". Deze is gevestigd op onze locatie praktijkondersteuning aan de Insulindelaan. 

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts. 

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak
.


Voor meer  informatie over triage  klik op onderstaande film:




De assistente zorgt voor een goede organisatie van de praktijk. Zij heeft een beroepsgeheim. Zij zal u soms enkele vragen stellen voordat u een afspraak maakt om de benodigde tijd in te schatten. Wij verzoeken u te bellen tussen 08.00 uur tot 09.30 uur voor het maken van een afspraak voor dezelfde dag, en voor een vroege afspraak (tot 8.30 uur) op een van de volgende dagen. Hebt u meer tijd nodig of komt u met meerdere personen overleg dit even met de assistente, zij plant de benodigde tijd voor u in. i.v.m. uw privacy worden in principe alle binnenkomende telefoontjes afgewerkt in de "back-office". Deze is gevestigd op onze locatie praktijkondersteuning aan de Insulindelaan. De assistentes zijn in de ochtend van 8.00 uur tot 10.00 uur met 2 personen aanwezig om de telefoontjes te beantwoorden.


Nieuws en mededelingen
Telefonisch spreekuur vervalt
Geplaatst: 4 mei 2020
Het telefonisch spreekuur vervalt vanaf maandag 4 Mei.

Lees meer
Veranderingen werkwijze praktijk ivm Corona
Veranderingen werkwijze praktijk ivm Corona
Geplaatst: 3 mei 2020
Gezien de huidige situatie rondom Corona werken wij tijdelijk op een andere manier

Lees meer
Nieuw telefoonnummer huisartsenpost
Nieuw telefoonnummer huisartsenpost
Geplaatst: 6 april 2020
Heb je ’s avonds, ’s nachts of in het weekend met spoed een huisarts nodig, dan bel je de huisartsenpost. Het nieuwe telefoonnummer voor de regio’s Eindhoven, Geldrop en Helmond is: 088 876 5151 (voor iedereen bereikbaar tegen lokaal tarief).

Lees meer